طراحی کمپانی - 2

صفحه فرود

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 10:04 | بازدید : 73
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

Web Design Archives - London Web Designer

 

 

 

در این دادخواست ، انجمن ملی ناشنوایان ادعا کرد که نتفلیکس با ارائه زیرنویس های بسته در تمام برنامه های خود ، در مورد مشتریان ناشنوا و کم شنوا تبعیض قائل شده است. به این ترتیب ، این مراجعین قادر به لذت بردن از خدمات به همان اندازه افراد معلول نبودند.

 

طبق پرونده دادگاه ، شاکیان ادعا کردند که "عدم شرح کل کتابخانه پخش جریانی Netflix ، منع تبعیض ناشی از معلولیت ADA را نقض می کند."

 

این پرونده که در دادگاه منطقه ای ماساچوست توسط قاضی مایکل پونسور تصمیم گیری شد ، گام مهمی در گسترش دادخواهی پیرامون قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) در عصر دیجیتال بود.

 

با این حال ، هشت سال بعد ، مسئله اصلی دادخواست مربوط به دسترسی به وب سایت هنوز حل نشده است.

 

قانون آمریکایی های دارای معلولیت چیست و چه سوالاتی را مطرح کرد؟

ADA در سال 1990 توسط رئیس جمهور George H.W به امضا رسید. بوته. این امضا در یک چمنزار جنوبی کاخ سفید در یک روز زیبا تابستانی انجام شد.

 

نتیجه مورد نظر این قانون عظیم این بود که به آمریکایی های دارای معلولیت اجازه دسترسی راحت تر به مکان های تجاری ، عبادت ، تحصیلات و دولت را بدهد.

 

(اگرچه قانون حقوق مدنی در دهه 1960 تحت دولت جانسون تصویب شد ، اما حمایت از افراد دارای معلولیت را شامل نمی شد).

 

روشهای ADA استاندارد و مدون مربوط به دسترسی و ضد تبعیض برای شهروندان دارای انبوه معلولیت.

 

علائم بوش_در_آدا_1990

 

(منبع تصویر)

 

امروزه وقتی بیشتر مردم به تصویب ADA فکر می کنند ، فقط چشمگیرترین نتایج قانون را به تصویر می کشند: رمپ های صندلی چرخدار به ساختمانها و پیاده روها اضافه می شوند.

 

در حقیقت ، عواقب این قانون بسیار سئو چیست  دامنه دار بود و موجی از دادخواست ها دادگاه ها را فرا گرفت زیرا گروه های وکالت و شرکت ها در مورد کاربرد و دسترسی ADA اختلاف نظر داشتند.

 

در راس این بحث ها وعده ADA "مربوط به عدم تبعیض بر اساس معلولیت توسط اماکن عمومی و تأسیسات تجاری" بود که به عنوان عنوان III معروف است.

 

بنابراین این س becameال مطرح شد که مکان "اسکان عمومی" چیست؟ و فقط تسهیلات تجاری چیست؟

 

همانطور که مشخص شد ، پاسخ هنوز یک سوال باز از قانون است.

 

به همین دلیل است: در پرونده ای در سال 1994 که بارها به آن استناد شده است ، دادگاه منطقه ای حکم داد "که" اماکن عمومی "فقط به ساختارهای فیزیکی محدود نمی شوند." به عنوان مثال ، خدمات تلفنی می تواند محلی برای اقامت عمومی باشد.

 

سپس اینترنت آمد - و با آن تعداد زیادی س questionsال در مورد ADA ایجاد شد.

 

در مرکز این قرار داشت: آیا اینترنت یک مکان عمومی است؟

 

چرا رابطه بین ADA و اینترنت بسیار کدر است؟

اینترنت اساساً نحوه تعامل بیشتر مصرف کنندگان با مشاغل را تغییر داده است. به نوبه خود ، برنامه های جدیدی را به ADA آورده است:

 

آیا وب سایت محل اقامت عمومی است؟

 

و به طور گسترده ، آیا وب سایت برای افراد دارای معلولیت قابل دسترسی است؟

 

یک مورد برجسته اولیه که فقط به این سingال می پرداخت ، شامل Target و وب سایت آن بود. اگر Target مجبور بود فروشگاه خود را برای افراد معلول قابل دسترسی کند ، آیا مجبور بود وب سایت خود را نیز در دسترس قرار دهد؟

 

در این پرونده 2006 ، یک قاضی منطقه در کالیفرنیا حکم داد که وب سایت Target "به شدت با فروشگاه های آجر و ملات سازگار است و از بسیاری جهات به عنوان دروازه ورود به فروشگاه ها عمل می کند."

 

به عبارت دیگر ، از آنجا که وب سایت هدف بسیار نزدیک با یک فروشگاه فیزیکی در ارتباط بود ، محافظت از ADA به وب سایت گسترش می یابد.

 

بنابراین ، Target نیاز داشت تا وب سایت خود را برای افراد معلول قابل دسترسی کند.

 

 

روز آموزش HubSpot

بنابراین ، قضات در مورد Netflix ، که هیچ فروشگاه آجر و ملات ندارد ، چگونه حکم می دهند؟ اگر بخواهید DVD را بررسی کنید ، هیچ شعبه محلی Netflix وجود ندارد که بتوانید به آنجا رانندگی کنید.

 

وکلای Netflix در دفاع از این پرونده از سال 2012 ، استدلال کردند که پلت فرم جریان مکانی فیزیکی نیست - و بنابراین منوط به انطباق ADA نیست.

 

قاضی پونسور در تصمیم خود به استناد به قاضی قبل از مدار مدار قبل از اینترنت اشاره کرد: "نتیجه گیری غیر منطقی خواهد بود که افرادی که برای خرید خدمات وارد دفتر می شوند توسط ADA محافظت می شوند ، اما افرادی که خدمات مشابه را از طریق تلفن یا از طریق پست نیست. کنگره نمی توانست چنین نتیجه پوچی را در نظر بگیرد. "

 

قاضی پونسور استدلال کرد که ، "در جامعه ای که تجارت به طور فزاینده ای بصورت آنلاین انجام می شود ، به استثنای مشاغلی که از طریق اینترنت خدمات می فروشند ، از اهداف ADA بد خواهد آمد و به شدت نیت کنگره را که افراد

کارآفرین

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 15:16 | بازدید : 77
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

GrowthHackers مقصد برتر همکاری و الهام گرفتن از افراد برای ساختن برنامه های بازاریابی رشد موثر است. از این انجمن آنلاین ، شما تکنیک های اخلاقی بازاریابی آنلاین را می آموزید که رشد مقیاس پذیر و پایدار را ایجاد می کند.

 

45. کارآفرین

با تشویق ، اطلاع رسانی و جشن گرفتن از بنیان گذاران از سال 1973 ، کارآفرین مشاوره ، بینش ، مشخصات و راهنما برای کارآفرینان مستقر و مشتاق در سراسر جهان ارائه می دهد. این سایت استراتژی های مربوط به راه اندازی ، راه اندازی و رشد کسب و کار شما را پوشش می دهد.

 

مانند کارآفرین در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

46. ​​وبلاگ Cdixon

در حال حاضر کریس دیکسون که یک شریک عمومی در شرکت سرمایه گذاری خطرناک آندرسن هوروویتس است ، شخصاً در استارت آپ هایی از جمله Skype ، Pinterest ، Kickstarter ، Foursquare و Warby Parker سرمایه گذاری کرده است. در وبلاگ وی پست هایی در موضوعاتی مشاهده خواهید کرد که شامل استارتاپ ها ، سرمایه های مخاطره آمیز ، رقابت ، واقعیت مجازی و تجارت الکترونیکی است اما به آنها محدود نمی شود.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

47. وبلاگ بن

بن هوروویتز ، بنیانگذار Andreessen Horowitz ، از وبلاگ خود به عنوان بستری برای تأمل در تجارب مختلفی که در زندگی حرفه ای خود داشته استفاده می کند. هوروویتس به طور منظم به گفتگوی پر جنب و جوش پیرامون کارآفرینی ، ایجاد سازمان های پیشرو و سرمایه های خطرپذیر کمک می کند.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

48. جوانه سریع

Quick Sprout به افراد کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشند. این توسط نیل پاتل ، کارآفرینی اداره می شود که به شرکت هایی مانند آمازون و NBC کمک می کند تا درآمد خود را افزایش دهند. اگر در تلاش برای جذب مشتری به تجارت خود هستید ، این سایت یک منبع ارزشمند است.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

49. وبلاگ گای کاوازاکی

نویسنده ، سخنران و کارآفرین مستقر در سیلیکون ولی ، گای کاوازاکی بینش خود را در مورد سرمایه های مخاطره آمیز ، مدیریت ، بازاریابی ، ارائه و ارائه بسیاری از موضوعات مرتبط با استارتاپ در وبلاگ خود به اشتراک می گذارد.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

50. تبدیل XL

ConversionXL آخرین تحقیق و نقشه فرآیند دقیق را در مورد بهینه سازی تبدیل و رشد داده محور به شما ارائه می دهد. چه وب سایت شما باشد ، چه صفحات فرود ، محصولات ، قیمت گذاری یا کمپین های بازاریابی ، محتوای این سایت به شما در بهبود تجارت کمک می کند.

 

مانند ConversionXL در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

51. هر دو طرف جدول

مارک سوستر پس از فروش شرکت خود به Salesforce.com ، به عنوان یک شریک عمومی به Upfront Ventures پیوست و اکنون یک کارآفرین دو بار است. هر دو طرف جدول وبلاگ Suster است که شامل استراتژی های مربوط به طرف تأسیس و سرمایه گذاری کارآفرینی است.

وب بعدی منبع شم

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 15:15 | بازدید : 67
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

وب بعدی منبع شما برای اخبار ، تجارت و فرهنگ بین المللی فناوری است. با داشتن نویسندگانی از هر هفت قاره ، می توانید مطمئن باشید که اگر اخبار فنی از آن سوی کره زمین ارزش شنیدن را دارد - آنها را از آنها خواهید شنید.

 

وب بعدی را در فیس بوک دوست داشته باشید یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

16. The Verge

از گجت ها گرفته تا راه اندازی های اولیه ، برنامه ها و فرهنگ فناوری ، The Verge شما را با گزارش های عمیق ، ویژگی های اصلی و سرمقاله ها پوشش داده است.

 

مانند The Verge در فیس بوک یا مطالب موجود در توییتر را دنبال کنید!

 

 

 

17. سیم دار

محتوای WIRED نشان می دهد که فناوری چگونه همه جنبه های زندگی ما را تغییر می دهد - از فرهنگ به تجارت ، علم و طراحی. پیشرفت ها و نوآوری های کشف شده توسط سایت منجر به تفکر جدید ، ارتباطات جدید و صنایع جدید می شود.

 

مانند WIRED در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

18. Engadget

Engadget با وسواس تمام موارد جدید را در گجت ها و وسایل الکترونیکی مصرفی پوشش می دهد. از سال 2004 ، وب سایت به طور گسترده در مورد دستگاه های پیشرفته و فناوری قدرت آنها بحث کرده است.

 

مانند Engadget در فیس بوک و یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

19. گیزمودو

Gizmodo با شعار "همه چیز فناوری است" از داغترین لوازم الکترونیکی مصرفی ، ابزارها ، نرم افزار و موارد دیگر برخوردار است. و همه اینها با مارک امضای Gawker Media ارائه می شود.

 

مانند Gizmodo در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

20. ReadWrite را بخوانید

ReadWrite وبلاگی در مورد مرزهای فناوری است ، از ربات ها ، هواپیماهای بدون سرنشین و ساعت ها گرفته تا افرادی که آنها را می سازند و از آنها استفاده می کنند.

 

مانند ReadWrite در فیس بوک یا پیگیری مطالب در توییتر!

 

 

 

21. دوباره / کد

Re / code می خواهد روزنامه نگاری فناوری را از نو تصور کند. این یک سایت خبری ، بازبینی و تجزیه و تحلیل فنی است که دارای محتوایی از آگاه ترین و معتبرترین روزنامه نگاران در این زمینه است.

 

Re / code را در فیس بوک دوست داشته باشید یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

22. 9to5Mac

9to5Mac پوشش شکننده ای را برای آیفون ، آیپد و همه موارد Mac فراهم می کند. 411 اخبار و نظرات محصولات ، برنامه ها و شایعات اپل را خواهید داشت.

 

مانند 9to5Mac در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

23. CNET

CNET آخرین پیشرفت های مصرف کننده در زمینه فناوری را پیگیری می کند و به شما نشان می دهد چه چیزهای جدیدی وجود دارد ، چرا مهم است و چگونه می تواند زندگی شما را غنی کند.

 

مانند CNET در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

24. فناوری فوربس

بخش فناوری Forbes برای پوشش اخبار جدید فن آوری و همچنین شناسایی تعویض بازی ها در دنیای دیجیتال ما ایجاد شده است.

 

مانند Forbes Tech در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

25. فناوری در آسیا

اکوسیستم استارتاپی در آسیا به سرعت در حال رونق است و Tech در آسیا این هدف را دارد که پیشرفت های مهیج آنجا را به جهانیان اعلام کند.

 

مانند Tech in Asia در فیس بوک یا محتوا را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

26. گیگائوم

Gigaom با بیش از 6.5 میلیون بازدید کننده بی نظیر ماهانه ، تجزیه و تحلیل هوشمندانه و معتبری از فن آوری های نوظهور ارائه می دهد. شبکه انتشارات متشکل از بیش از 200 تحلیلگر مستقل ، محتوای جدیدی را ارائه می دهد که پلی بین اخبار فوری و تحقیقات دوربرد است.

به آرامی ثروتمند شوید

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 15:15 | بازدید : 65
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

همه ما سعی در ایجاد نام برای خود داریم. اگرچه هیچ فرمولی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری در زمینه شما وجود ندارد ، اما یک راه مطمئن برای رسیدن به مسیر درست وجود دارد. و این برای مطابقت با آخرین و بهترین روندهای فناوری و تجارت است.

 

خبر خوب این است که بیش از منابع کافی برای کمک به شما در پیروی از این روند وجود دارد. به حدی که لیستی گردآوری کرده ایم که شامل چندین دسته است: فناوری ، بازاریابی ، کارآفرینی ، امور مالی و تجارت.

 

و ، فقط درصورتی که در حال حرکت باشید و اکنون وقت مطالعه مقاله ندارید (اشکالی ندارد ، ما مقصر tl هستیم ؛ دکتر نیز) ، پیوندهای شبکه های اجتماعی را برای هر منبع قرار داده ایم تا می توانید آنها را دنبال کنید و اطلاعات مربوطه را در زمان خود پیدا کنید. خواهش میکنم.

 

 

1. تجارت بلومبرگ

Bloomberg Business اخبار ، داده ها ، تجزیه و تحلیل ها و فیلم های تجاری و بازار را شامل داستان هایی از Businessweek و Bloomberg News به جهان ارائه می دهد.

 

مانند Bloomberg Business در فیس بوک یا مطالب موجود در Twitter را دنبال کنید!

 

 

 

2. MarketWatch

MarketWatch نبض بازارها را ردیابی می کند. این سایت با بیش از 16 میلیون بازدید کننده بی نظیر در ماه ، پیشرو در اخبار کسب و کار ، اطلاعات مالی شخصی ، تفسیر در زمان واقعی و ابزارها و داده های سرمایه گذاری است.

 

مانند MarketWatch در فیس بوک یا پیگیری مطالب در توییتر!

 

 

 

3. Financial Times

فایننشال تایمز ، یکی از پیشروترین سازمان های خبری کسب و کار در جهان ، اخبار ، تفسیرها ، داده ها و تجزیه و تحلیل های اساسی را برای جامعه تجارت جهانی ارائه می دهد.

 

مانند Financial Times در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در Twitter!

 

 

 

4. CNNMoney

CNNMoney اخبار پولی را که برای شما بیشترین اهمیت را دارند پوشش می دهد. این وب سایت که توسط CNN اداره می شود ، آخرین عناوین تجاری و برترین داستان های مالی از سراسر جهان را به صفحه شما وارد می کند.

 

مانند CNNMoney در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

5. وال استریت ژورنال

وال استریت ژورنال با بیش از 36 میلیون بازدید کننده دیجیتالی در ماه ، روزنامه ای روزانه است که شامل اخبار فوری ، گزارش تحقیقی و ویژگی های تجاری است. این شرکت گزارش های بی نظیر خبری را از بیش از 1800 روزنامه نگار در 45 کشور جهان ارائه می دهد.

 

مانند وال استریت ژورنال در فیس بوک یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

(خوب است بدانید: WSJ اکنون استخدام می کند.)

 

 

 

6. اکونومیست

اکونومیست بینش و نظر معتبری را درباره اخبار ، سیاست ، تجارت ، امور مالی ، علوم و فناوری بین المللی ارائه می دهد.

 

مانند اکونومیست در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

7. به آرامی ثروتمند شوید

Get Rich Slowly نکات کاربردی پول در مورد موضوعات مالی از حساب های پس انداز با سود بالا گرفته تا نرخ وام را به اشتراک می گذارد. از سال 2006 ، این سایت به مردم کمک کرده است تا پس انداز کنند ، بدهی ها را حذف کرده و سرمایه گذاری کنند.

 

مانند آهسته آهسته ثروتمند شدن در فیس بوک مانند پیگیری مطالب در توییتر!

 

 

 

8. ستون Paul Krugman’s New York Times

پاول کروگمن ، ستون نویس مستند و برنده جایزه نوبل ، در این ستون نیویورک تایمز درباره اقتصاد و سیاست اظهار نظر می کند. برخی از موضوعاتی که وی در مورد آنها می نویسد عبارتند از: اقتصاد کلان ، تجارت و امور مالی بین المللی.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

9. وبلاگ LearnVest

هدف LearnVest این است که برنامه ریزی مالی را برای شما مقرون به صرفه ، در دسترس و حتی لذت بخش کند. وبلاگ شرکت منبع خوبی برای راهنمایی در مورد برنامه ریزی بودجه ، اعتبار و وامها و سایر موارد مربوط به امور مالی شخصی است.

 

مانند LearnVest در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

10. مصرف کننده

Consumerist به آخرین اخبار و روند مصرف کننده پاسخ می دهد. سایت غیرانتفاعی و بدون تبلیغات محفلی برای بحث دوستانه ، جالب و مستقل در مورد مسائل بازار و مصرف کننده است.

 

مانند Consumerist در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

11. پول

یک مجله که توسط TIME Inc منتشر شده است ، MONEY یک سایت خبری و مشاوره ای در زمینه امور مالی شخصی است که از پس انداز و هزینه تا سرمایه گذاری و بازنشستگی (به علاوه معاملات و مجانی ها) را پوشش می دهد.

 

مانند پول در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

12. وبلاگ کارت اعتباری NerdWallet

وقتی صحبت از کارت های اعتباری ، بیمه ، وام یا هزینه هایی مانند هزینه های بیمارستان می شود ، مصرف کنندگان تقریباً همه تصمیمات خود را در تاریکی می گیرند. NerdWallet می خواهد این را هم با خدمات خود و هم با محتوای وبلاگ خود تغییر دهد - این شرکت می خواهد در مورد تمام تصمیمات مالی زندگی شفافیت ایجاد کند.

 

مانند NerdWallet در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

13. خیابان

با استفاده از TheStreet می توانید اخبار مربوط به تجارت را در بازارها ، تجزیه و تحلیل سهام برنده جایزه ، داده های بازار و ایده های معاملات سهام دریافت کنید. این سایت دارای مجموعه ای بی نظیر از خدمات دیجیتال شامل صدها فیلم و چندرسانه ای است - بنابراین مطمئن باشید که از دیدن مطالب حوصله ندارید.

 

خیابان را در فیس بوک دوست داشته باشید یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

فن آوری

 

 

14. VentureBeat

VentureBeat به شما امکان می دهد تا اخبار ، رویدادها ، تحقیقات پیشگامانه و چشم انداز نوآوری در فناوری را جمع آوری کنید. این سایت با هدف فراهم آوردن زمینه های عمیق برای کمک به مدیران ، کارآفرینان و فناوری است