بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 14:08 | بازدید : 39
نویسنده : ict | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

بک لینک چیست  نوفالو به سایت دیگری اشاره نمی‌کند، در واقع ربات‌های موتورهای جستجو این لینک‌ها را دنبال نمی‌کنند.

استفاده از لینک Nofollow به موتورهای جستجوگر دستور می دهد که این لینک را دنبال نکنند. با این کار اعلام می‌کنیم لینکی که از سایر سایت‌ها به سایت ما داده می‌شود مورد تایید ما نیست. در واقع فقط آن را معرفی می‌کنیم اما تایید نمی‌کنیم، پس از اعتبار ما کم نمی‌شود. توجه به این نکته ضروری است که در الگوریتم جدید گوگل، لینک دادن از سایت‌هایی که موضوعات مرتبط ندارند، باعث کاهش امتیاز در گوگل می‌شود.

خرید بک لینک از نظر گوگل

 

با آنچه تاکنون بیان شد، فهمیدیم بک لینک چیست و همچنین با انواع بک لینک‌ها آشنا شدیم. در این بخش خرید بک لینک موثر برای وب‌سایت را بررسی خواهیم کرد و به این سوال پاسخ می‌دهیم که اصلا خرید بک لینک کار درستی است یا غلط؟ همان‌طور که بیان شد به‌دست آوردن بک لینک برای سایت، بخش مهمی از استراتژی سئو محسوب می‌شود. اما درحال حاضر تقریبا تمامی وبمستران از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و دریافت لینک‌های زیاد، مطلع هستند. زیرا طبق اعلام صریح گوگل، خرید بک لینک، بر خلاف سیاست‌های این سایت بوده و تخلف شناخته می‌شود. بنابراین اگر شما برای کسب جایگاه مناسب در نتایج گوگل برنامه‌ریزی کرده‌اید، خرید بک لینک برای سایت، روش مناسبی نیست، زیرا ممکن است شما را با مشکلات جدی مانند جریمه وب‌سایت روبه‌رو کند. هرچند برخی کاربران تصور می‌کنند با خرید رای می‌توانند موتور جستجو را فریب داده و رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کنند، اما باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمند است.

نحوه تاثیر بک لینک بر نتایج گوگل

 

اگر بک لینک شما از سایتی معتبر و با رتبه بالا باشد، مسلما تاثیر بیشتری بر سئوسایت خواهد داشت. همین امر موجب خرید بک لینک از سایت‌های قدرتمند با قیمت بالا در چند سال گذشته شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارند، موضوع سایت را تشحیص می‌دهد. بنابراین خرید بک لینک برای سایت، تنها زمانی موثر خواهد بود که از سایت‌های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان انکرتکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا بک لینک شما تنها برای آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود.

گوگل، خرید بک لینک برای سایت را چگونه تشخیص می‌دهد؟

موتور جستجوی گوگل روش‌های متفاوتی برای تشخیص خرید بک لینک توسط سایت‌های اینترنتی دارد. مهم‌ترین آن‌ها فعالیت تیم ویژه گوگل است که برای مبارزه با این پدیده به گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک می‌پردازد.

معمولا سایت‌هایی که در فروش بک لینک زیاده‌روی می‌کنند و به صفحات بسیاری با موضوعات مختلف لینک می‌دهند، مورد توجه رقبای خود قرار گرفته و توسط این افراد به گوگل گزارش می‌شوند. در این شرایط، یک کارشناس، سایت را بررسی کرده و در صورت اطمینان از خرید و فروش بک لینک در آن، وب‌سایت را به‌صورت دستی جریمه می‌کند. سایتی که به این شکل جریمه شده باشد، در پنل گوگل سرچ کنسول، در بخش Manual Actions یک پیغام با موضوع Unnatural Links دریافت خواهد کرد.

روش‌های ساخت بک لینک چیست؟

 

اکنون این سوال مطرح می‌شود که اگر نخواهیم بک لینک بخریم، چطور باید برای سایت، بک لینک‌های مناسب جمع‌آوری کنیم؟ و به عبارت دیگر، روش‌های ساخت بک لینک چیست؟

همان‌طور که بیان شد خرید بک لینک، علاوه‌بر صرف هزینه، ممکن است منجر به جریمه وب‌سایت شما شود. پس بهتر است خودتان سعی کنید بک ‌لینک‌های مناسب بسازید. اما روش‌های ساخت بک لینک چیست؟در ادامه تعدادی از روش‌های ساخت بک لینک را بیان می‌کنیم

میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

لینک در یک صفحه وب است.

 

با این حال ، تأکید اصلی ایجاد لینک ایجاد ابزاری برای جذب بازدیدکنندگان وب سایت است که در غیر این صورت هرگز از وجود شما اطلاع نداشتند.

 

گفته شده است که برای موتورهای جستجو ، پیوندها خیابان بین صفحات وب هستند. برای جستجوی اینترنت ، این پیوندها نقشه راهی است که اندکی از انحراف به سایتی برخوردار است که ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن هستند.

 

از این رو پیوند دادن یک سایت به سایت دیگر فرصت جستجوی وب را فراهم می کند تا فراتر از مقصد مورد نظر خود حرکت کنید.

 

آیا پیوند ساختمان مهم است؟

پیوندهای سایت های معتبر مانند تأیید هستند ، با دو انگشت شست به سمت بالا ، و یک تشویق ایستاده که موتورهای جستجو را فریاد می زنند که دامنه سایت شما برای اعتبار و اقتدار بیش از دیگران ارزش دارد.

 

ساختار اصلی ایجاد پیوند اقداماتی است که برای افزایش تعداد بک لینک با کیفیت به صفحه وب شما انجام شده است.

 

هنگامی که رفتار یک موتور جستجو از طریق دوره ای از پیوندهای ورودی به وب را مرور می کنید ، می توان درک کرد که ایجاد شبکه ای از پیوندهای کیفی و معتبر بسیار مهم است.

 

ایجاد بهترین روش های ایجاد پیوند

محتوا

بدست آوردن بک لینک با کیفیت تماماً ایجاد محتوای با کیفیت است. بهترین راه برای ایجاد پیوند کسب درآمد است.

 

اما چگونه می توان از سایتهایی که شناخت کمی از شما دارند پیوند بدست آورد؟ برای مبتدیان ، شما باید بهترین محتوا را در صنعت خود ایجاد کنید.

 

این محتوا باید در کانال های رسانه های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود و اگر محتوای شما خوب است ، خوانده و به اشتراک گذاشته می شود.

 

اگر کسی از هر بخشی از محتوای شما استفاده کند ، به محتوای شما به عنوان منبع پیوند داده می شود و به شما لینک برگشت می دهد.

 

طول و نوع محتوایی که ایجاد می کنید متفاوت باشد. با این وجود محتوای طولانی تر ، زمان کاربر را در یک صفحه افزایش می دهد ، که یکی دیگر از عوامل رتبه بندی برای Google است.

 

وبلاگ نویسی مهمان

همانطور که مت کاتس ، مدیر مهندسی سرویس دیجیتال ایالات متحده ، یکبار گفت وبلاگ نویسی مهمان نمرده است.

 

با این حال ، او بعداً روشن کرد که (به نظر وی) وبلاگ نویسی مهمان تا آنجا که به دست آوردن بک لینک بود ، مرده بود.

 

با این حال ، وبلاگ نویسی مهمان روش دیگری برای نشان دادن اقتدار در جایگاه خود است.

 

چطور می توانید سایت های مرتبط با جایگاه خود را پیدا کنید؟ سوال عالی ایده اصلی این است که کلمه کلیدی خود (یا کلمه کلیدی longtail) خود را با برخی از فرم های "نویسنده کمک کننده" ، "ارسال یک پست وبلاگ" یا "وبلاگ میهمان" همراه با Google گوگل کنید.

 

این جستجو باید چندین سایت را برای انتخاب به شما ارائه دهد. وظیفه شما این است که تعیین کنید کدام سایت ها معتبر هستند و کدام یک به دنبال محتوای رایگان هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزش وبلاگ نویسی مهمان ، اینجا را کلیک کنید.

 

ساختمان پیوند خراب

پیوندهای شکسته می توانند با عجله یک وب سایت ناکارآمد ایجاد کنند.

 

بسیاری از دارندگان وب سایت از هیچ لینک خرابی بی اطلاع هستند ، بنابراین اگر بتوانید به آن اشاره کنید لطف خواهید کرد و با این کار صفحه مشابهی را ارائه می دهید که اتفاقاً در دسترس شماست!

 

شما باید نرم افزار را از Check My Links بارگیری کنید.

 

این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا وب سایت های مختلف مرتبط با صنعت خود را مشاهده کنند.

 

آن سایت ها را برای یافتن پیوندهای خراب اسکن کنید ، با مدیر وب سایت تماس بگیرید تا وضعیت پیوند خراب را به آنها اطلاع دهید ، چند پیوند را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهید و حتماً پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.

 

مطمئن باشید محتوای شما بهترین محتوای ارائه شده است.

 

عاقلانه خواهد بود که برای یافتن پیوندهای خراب برای هر وب سایتی که در طول روز خود باز می کنید اسکن شود.

 

Ahrefs سایت دیگری است که پیوندهای خراب را اسکن می کند.

 

یوتیوب

YouTube دیگر فقط مکانی برای پخش موسیقی یا فیلم های مورد علاقه شما نیست.

 

این یک مکca تبلیغاتی است. نه در نوع خود ، آن را به گلوی تبلیغاتی تبلیغ کنید ، بلکه ابزاری برای جذب بازدیدکنندگان است که نه تنها برای پسندیدن و اشتراک بلکه برای دعوت از یک صفحه مرتبط در وب سایت خود.

 

اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید و حساب YouTube ندارید ، تجارت شما از دست می رود.

 

YouTube متعلق به Google است و به خودی خود یک موتور جستجو است.

 

این یکی از دلایلی است که ویدیوهای YouTube را در جستجوی Google نشان می دهد ، هنوز هم راهی دیگر است که می توانید از طریق آن از طریق لینک بازگشت پیدا شوید.

 

برای اینکه چنین اتفاقی بیفتد ، اطمینان حاصل کنید که پیوندی در توضیحات ویدئو قرار داده شده است.

 

در صورت لزوم ، آدرس وب سایت خود را در ویدئو ذکر کنید. اگر ارائه تخته سفید است ، آن را جایی در صفحه بنویسید که بینندگان بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.

 

یافتن وب سایت و تجارت خود را آسان کنید.

 

نتیجه گیری: بک لینک ها در مثال و تعریف SEO چیست

لینک سازی یکی از غالب ترین ملاحظات در الگوریتم موتور جستجو هنگام رتبه بندی هر صفحه موجود در اینترنت است.

 

هرچه تعداد لینکهای برگشتی بیشتر به محتوای قابل توجه شما اشاره کند ، هرچه منابع این پیوندها با نفوذ بیشتری باشد ، سایت شما معتبرتر برای موتورهای جستجو ظاهر می شود.

 

اما مهمتر از آن تأثیری است که بر کسانی که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید می گذارد. رتبه بندی بالاتر موتور جستجو باعث افزایش بازدید ارگانیک می شود.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش