وب بعدی منبع شم

وب بعدی منبع شم

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 15:15 | بازدید : 67
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

وب بعدی منبع شما برای اخبار ، تجارت و فرهنگ بین المللی فناوری است. با داشتن نویسندگانی از هر هفت قاره ، می توانید مطمئن باشید که اگر اخبار فنی از آن سوی کره زمین ارزش شنیدن را دارد - آنها را از آنها خواهید شنید.

 

وب بعدی را در فیس بوک دوست داشته باشید یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

16. The Verge

از گجت ها گرفته تا راه اندازی های اولیه ، برنامه ها و فرهنگ فناوری ، The Verge شما را با گزارش های عمیق ، ویژگی های اصلی و سرمقاله ها پوشش داده است.

 

مانند The Verge در فیس بوک یا مطالب موجود در توییتر را دنبال کنید!

 

 

 

17. سیم دار

محتوای WIRED نشان می دهد که فناوری چگونه همه جنبه های زندگی ما را تغییر می دهد - از فرهنگ به تجارت ، علم و طراحی. پیشرفت ها و نوآوری های کشف شده توسط سایت منجر به تفکر جدید ، ارتباطات جدید و صنایع جدید می شود.

 

مانند WIRED در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

18. Engadget

Engadget با وسواس تمام موارد جدید را در گجت ها و وسایل الکترونیکی مصرفی پوشش می دهد. از سال 2004 ، وب سایت به طور گسترده در مورد دستگاه های پیشرفته و فناوری قدرت آنها بحث کرده است.

 

مانند Engadget در فیس بوک و یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

19. گیزمودو

Gizmodo با شعار "همه چیز فناوری است" از داغترین لوازم الکترونیکی مصرفی ، ابزارها ، نرم افزار و موارد دیگر برخوردار است. و همه اینها با مارک امضای Gawker Media ارائه می شود.

 

مانند Gizmodo در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

20. ReadWrite را بخوانید

ReadWrite وبلاگی در مورد مرزهای فناوری است ، از ربات ها ، هواپیماهای بدون سرنشین و ساعت ها گرفته تا افرادی که آنها را می سازند و از آنها استفاده می کنند.

 

مانند ReadWrite در فیس بوک یا پیگیری مطالب در توییتر!

 

 

 

21. دوباره / کد

Re / code می خواهد روزنامه نگاری فناوری را از نو تصور کند. این یک سایت خبری ، بازبینی و تجزیه و تحلیل فنی است که دارای محتوایی از آگاه ترین و معتبرترین روزنامه نگاران در این زمینه است.

 

Re / code را در فیس بوک دوست داشته باشید یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

22. 9to5Mac

9to5Mac پوشش شکننده ای را برای آیفون ، آیپد و همه موارد Mac فراهم می کند. 411 اخبار و نظرات محصولات ، برنامه ها و شایعات اپل را خواهید داشت.

 

مانند 9to5Mac در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

23. CNET

CNET آخرین پیشرفت های مصرف کننده در زمینه فناوری را پیگیری می کند و به شما نشان می دهد چه چیزهای جدیدی وجود دارد ، چرا مهم است و چگونه می تواند زندگی شما را غنی کند.

 

مانند CNET در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

24. فناوری فوربس

بخش فناوری Forbes برای پوشش اخبار جدید فن آوری و همچنین شناسایی تعویض بازی ها در دنیای دیجیتال ما ایجاد شده است.

 

مانند Forbes Tech در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

25. فناوری در آسیا

اکوسیستم استارتاپی در آسیا به سرعت در حال رونق است و Tech در آسیا این هدف را دارد که پیشرفت های مهیج آنجا را به جهانیان اعلام کند.

 

مانند Tech in Asia در فیس بوک یا محتوا را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

26. گیگائوم

Gigaom با بیش از 6.5 میلیون بازدید کننده بی نظیر ماهانه ، تجزیه و تحلیل هوشمندانه و معتبری از فن آوری های نوظهور ارائه می دهد. شبکه انتشارات متشکل از بیش از 200 تحلیلگر مستقل ، محتوای جدیدی را ارائه می دهد که پلی بین اخبار فوری و تحقیقات دوربرد است.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش