کارآفرین

کارآفرین

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 15:16 | بازدید : 77
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

GrowthHackers مقصد برتر همکاری و الهام گرفتن از افراد برای ساختن برنامه های بازاریابی رشد موثر است. از این انجمن آنلاین ، شما تکنیک های اخلاقی بازاریابی آنلاین را می آموزید که رشد مقیاس پذیر و پایدار را ایجاد می کند.

 

45. کارآفرین

با تشویق ، اطلاع رسانی و جشن گرفتن از بنیان گذاران از سال 1973 ، کارآفرین مشاوره ، بینش ، مشخصات و راهنما برای کارآفرینان مستقر و مشتاق در سراسر جهان ارائه می دهد. این سایت استراتژی های مربوط به راه اندازی ، راه اندازی و رشد کسب و کار شما را پوشش می دهد.

 

مانند کارآفرین در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

46. ​​وبلاگ Cdixon

در حال حاضر کریس دیکسون که یک شریک عمومی در شرکت سرمایه گذاری خطرناک آندرسن هوروویتس است ، شخصاً در استارت آپ هایی از جمله Skype ، Pinterest ، Kickstarter ، Foursquare و Warby Parker سرمایه گذاری کرده است. در وبلاگ وی پست هایی در موضوعاتی مشاهده خواهید کرد که شامل استارتاپ ها ، سرمایه های مخاطره آمیز ، رقابت ، واقعیت مجازی و تجارت الکترونیکی است اما به آنها محدود نمی شود.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

47. وبلاگ بن

بن هوروویتز ، بنیانگذار Andreessen Horowitz ، از وبلاگ خود به عنوان بستری برای تأمل در تجارب مختلفی که در زندگی حرفه ای خود داشته استفاده می کند. هوروویتس به طور منظم به گفتگوی پر جنب و جوش پیرامون کارآفرینی ، ایجاد سازمان های پیشرو و سرمایه های خطرپذیر کمک می کند.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

48. جوانه سریع

Quick Sprout به افراد کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشند. این توسط نیل پاتل ، کارآفرینی اداره می شود که به شرکت هایی مانند آمازون و NBC کمک می کند تا درآمد خود را افزایش دهند. اگر در تلاش برای جذب مشتری به تجارت خود هستید ، این سایت یک منبع ارزشمند است.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

49. وبلاگ گای کاوازاکی

نویسنده ، سخنران و کارآفرین مستقر در سیلیکون ولی ، گای کاوازاکی بینش خود را در مورد سرمایه های مخاطره آمیز ، مدیریت ، بازاریابی ، ارائه و ارائه بسیاری از موضوعات مرتبط با استارتاپ در وبلاگ خود به اشتراک می گذارد.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

50. تبدیل XL

ConversionXL آخرین تحقیق و نقشه فرآیند دقیق را در مورد بهینه سازی تبدیل و رشد داده محور به شما ارائه می دهد. چه وب سایت شما باشد ، چه صفحات فرود ، محصولات ، قیمت گذاری یا کمپین های بازاریابی ، محتوای این سایت به شما در بهبود تجارت کمک می کند.

 

مانند ConversionXL در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

51. هر دو طرف جدول

مارک سوستر پس از فروش شرکت خود به Salesforce.com ، به عنوان یک شریک عمومی به Upfront Ventures پیوست و اکنون یک کارآفرین دو بار است. هر دو طرف جدول وبلاگ Suster است که شامل استراتژی های مربوط به طرف تأسیس و سرمایه گذاری کارآفرینی است.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش