به آرامی ثروتمند شوید

به آرامی ثروتمند شوید

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 15:15 | بازدید : 65
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

همه ما سعی در ایجاد نام برای خود داریم. اگرچه هیچ فرمولی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری در زمینه شما وجود ندارد ، اما یک راه مطمئن برای رسیدن به مسیر درست وجود دارد. و این برای مطابقت با آخرین و بهترین روندهای فناوری و تجارت است.

 

خبر خوب این است که بیش از منابع کافی برای کمک به شما در پیروی از این روند وجود دارد. به حدی که لیستی گردآوری کرده ایم که شامل چندین دسته است: فناوری ، بازاریابی ، کارآفرینی ، امور مالی و تجارت.

 

و ، فقط درصورتی که در حال حرکت باشید و اکنون وقت مطالعه مقاله ندارید (اشکالی ندارد ، ما مقصر tl هستیم ؛ دکتر نیز) ، پیوندهای شبکه های اجتماعی را برای هر منبع قرار داده ایم تا می توانید آنها را دنبال کنید و اطلاعات مربوطه را در زمان خود پیدا کنید. خواهش میکنم.

 

 

1. تجارت بلومبرگ

Bloomberg Business اخبار ، داده ها ، تجزیه و تحلیل ها و فیلم های تجاری و بازار را شامل داستان هایی از Businessweek و Bloomberg News به جهان ارائه می دهد.

 

مانند Bloomberg Business در فیس بوک یا مطالب موجود در Twitter را دنبال کنید!

 

 

 

2. MarketWatch

MarketWatch نبض بازارها را ردیابی می کند. این سایت با بیش از 16 میلیون بازدید کننده بی نظیر در ماه ، پیشرو در اخبار کسب و کار ، اطلاعات مالی شخصی ، تفسیر در زمان واقعی و ابزارها و داده های سرمایه گذاری است.

 

مانند MarketWatch در فیس بوک یا پیگیری مطالب در توییتر!

 

 

 

3. Financial Times

فایننشال تایمز ، یکی از پیشروترین سازمان های خبری کسب و کار در جهان ، اخبار ، تفسیرها ، داده ها و تجزیه و تحلیل های اساسی را برای جامعه تجارت جهانی ارائه می دهد.

 

مانند Financial Times در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در Twitter!

 

 

 

4. CNNMoney

CNNMoney اخبار پولی را که برای شما بیشترین اهمیت را دارند پوشش می دهد. این وب سایت که توسط CNN اداره می شود ، آخرین عناوین تجاری و برترین داستان های مالی از سراسر جهان را به صفحه شما وارد می کند.

 

مانند CNNMoney در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

5. وال استریت ژورنال

وال استریت ژورنال با بیش از 36 میلیون بازدید کننده دیجیتالی در ماه ، روزنامه ای روزانه است که شامل اخبار فوری ، گزارش تحقیقی و ویژگی های تجاری است. این شرکت گزارش های بی نظیر خبری را از بیش از 1800 روزنامه نگار در 45 کشور جهان ارائه می دهد.

 

مانند وال استریت ژورنال در فیس بوک یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

(خوب است بدانید: WSJ اکنون استخدام می کند.)

 

 

 

6. اکونومیست

اکونومیست بینش و نظر معتبری را درباره اخبار ، سیاست ، تجارت ، امور مالی ، علوم و فناوری بین المللی ارائه می دهد.

 

مانند اکونومیست در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

7. به آرامی ثروتمند شوید

Get Rich Slowly نکات کاربردی پول در مورد موضوعات مالی از حساب های پس انداز با سود بالا گرفته تا نرخ وام را به اشتراک می گذارد. از سال 2006 ، این سایت به مردم کمک کرده است تا پس انداز کنند ، بدهی ها را حذف کرده و سرمایه گذاری کنند.

 

مانند آهسته آهسته ثروتمند شدن در فیس بوک مانند پیگیری مطالب در توییتر!

 

 

 

8. ستون Paul Krugman’s New York Times

پاول کروگمن ، ستون نویس مستند و برنده جایزه نوبل ، در این ستون نیویورک تایمز درباره اقتصاد و سیاست اظهار نظر می کند. برخی از موضوعاتی که وی در مورد آنها می نویسد عبارتند از: اقتصاد کلان ، تجارت و امور مالی بین المللی.

 

مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

9. وبلاگ LearnVest

هدف LearnVest این است که برنامه ریزی مالی را برای شما مقرون به صرفه ، در دسترس و حتی لذت بخش کند. وبلاگ شرکت منبع خوبی برای راهنمایی در مورد برنامه ریزی بودجه ، اعتبار و وامها و سایر موارد مربوط به امور مالی شخصی است.

 

مانند LearnVest در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

10. مصرف کننده

Consumerist به آخرین اخبار و روند مصرف کننده پاسخ می دهد. سایت غیرانتفاعی و بدون تبلیغات محفلی برای بحث دوستانه ، جالب و مستقل در مورد مسائل بازار و مصرف کننده است.

 

مانند Consumerist در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

11. پول

یک مجله که توسط TIME Inc منتشر شده است ، MONEY یک سایت خبری و مشاوره ای در زمینه امور مالی شخصی است که از پس انداز و هزینه تا سرمایه گذاری و بازنشستگی (به علاوه معاملات و مجانی ها) را پوشش می دهد.

 

مانند پول در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

12. وبلاگ کارت اعتباری NerdWallet

وقتی صحبت از کارت های اعتباری ، بیمه ، وام یا هزینه هایی مانند هزینه های بیمارستان می شود ، مصرف کنندگان تقریباً همه تصمیمات خود را در تاریکی می گیرند. NerdWallet می خواهد این را هم با خدمات خود و هم با محتوای وبلاگ خود تغییر دهد - این شرکت می خواهد در مورد تمام تصمیمات مالی زندگی شفافیت ایجاد کند.

 

مانند NerdWallet در فیس بوک یا دنبال کردن مطالب در توییتر!

 

 

 

13. خیابان

با استفاده از TheStreet می توانید اخبار مربوط به تجارت را در بازارها ، تجزیه و تحلیل سهام برنده جایزه ، داده های بازار و ایده های معاملات سهام دریافت کنید. این سایت دارای مجموعه ای بی نظیر از خدمات دیجیتال شامل صدها فیلم و چندرسانه ای است - بنابراین مطمئن باشید که از دیدن مطالب حوصله ندارید.

 

خیابان را در فیس بوک دوست داشته باشید یا مطالب را در توییتر دنبال کنید!

 

 

 

فن آوری

 

 

14. VentureBeat

VentureBeat به شما امکان می دهد تا اخبار ، رویدادها ، تحقیقات پیشگامانه و چشم انداز نوآوری در فناوری را جمع آوری کنید. این سایت با هدف فراهم آوردن زمینه های عمیق برای کمک به مدیران ، کارآفرینان و فناوری است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش